Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями:

 

  1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Волицької сільської ради.
  2. Місцезнаходження Замовника: 13424, Житомирська область, Житомирський район, с. Волиця, вул. Житомирська, будинок 105/10.
  3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44011446.
  4. Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
  5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Маківська Оксана Василівна, уповноважена особа, начальник Відділу освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Волицької сільської ради, Україна, 13424, Житомирська область, Житомирський район, с. Волиця, вул. Житомирська, будинок 105/10, телефон +380967703561, E-mail: osvitavolutsya@ukr.net.
  6. Вид предмета закупівлі: Товар.
  7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Металопластикові вікна  ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби».
  8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41 шт.
  9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг:

-Івницький ліцей, вул. Верескова, буд.1, с. Івниця, Житомирська область, Житомирський район, 13420;

-Старокотельнянський ліцей, вул.Зазулінського, буд.5, с. Стара Котельня, Житомирська область, Житомирський район,

-Новоівницький ліцей, вул. Лісова,23 с. Новоівницьке , Житомирська область, Житомирський район,13419.

10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 500000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

  1. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
  2. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 р.
  3. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.07.2023р.
  4. Умови оплати: Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно до рахунків та видаткових накладних  Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
  5. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
  6. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):          Не вимагається.
  7. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
  8. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
  9. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
  10. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
  11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях  - 0,5 %
  12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна».  Критерії оцінки тендерних пропозицій:  ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
  13. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
  14. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

 

Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

 

 

Уповноважена особа_________________________________ / Маківська О.В./

                                                                                (підпис, М.П.)