Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази з пожежної безпеки

  • 255

Фото без опису

Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 14 лютого 2018 р. № 80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», яку розроблено з метою приведення нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки у відповідність з вимогами Законів України «Про адміністративні послуги» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями».

Постановою удосконалено процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а також надано можливість суб’єкту господарювання з березня 2018 року подавати декларацію в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.

 

Порядок подання і реєстрації декларації

 

Надання адміністративних послуг органами Управління ДСНС України у Житомирській області