Про запровадження ведення електронного документообігу
Про запровадження ведення електронного документообігу
Відтепеp особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи, необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через електронний кабінет особи з інвалідністю (далі — електронни й кабiнет особи).
Електронний кабінет особи з iнвалідністю забезпечує:
- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі -KEП);
- особам, зареєстрованим в Центральному банку даних з інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні технічними засобами реабілітації та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання KEП;
- особам, які відсутні в Центральному банку даних з інвалідності, можливість подачi заяви на первинну реєсстрацію в Центральному банку даних з інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
- можливість надсилання особам з інвалідністіо в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення технічними засобами реабілітації та пакету документів;
- доступ до інтерактивного каталогу технічних засобів реабілітації з розширеними фільтрами, виробникiв технічними засобами реабілітації, надавачів соціальних послуг;
- можливість надсилання інформаційних повідомлень з Центрального банку даних з інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.